אקוסטיקה לרצפת גלריה
אקוסטיקה לרצפת גלריה

בידוד אקוסטי לרצפת גלריה

כל מי שבונה רצפת גלריה מודע לצורך בהורדת מפלס רעשי הוויברציה והקול הנישא בין הקומות. על מנת לקבל תוצאה טובה של בידוד אקוסטי לרצפת הגלריה חייב להיות תכנון נכון בעת בנייתה אך זה לא מספיק- בשביל לשפר את רמת התוצאה האקוסטית וקבלת תוצאה טובה יותר מומלץ ליישם את יריעת SB Gallery הפועלת להפחתת רעש ברצפת גלריית עץ. היום ניתן להפוך כל חדר להרמטי מבחינת בידוד אבל הסוד הוא בעבודה עם בעלי המקצוע הנכונים שידאגו עבורכם לתוצאות עליהם אתם חולמים. חברת אקוסטיק פלוס חרטה על דגלה מקצועיות בלתי מתפשרת ועובדת עם טכנולוגיה מתקדמת במטרה להעניק לאלפי לקוחותיה פתרונות אקוסטיים.

גם בהשקעה של סכום שפוי

הפתרון הטוב ביותר לשילוב בבניית גלריית עץ להפחתת הרעש הוא יריעת SB Gallery ולה יתרונות רבים- היא מפחיתה רעשי ויברציה בין הקורות לעץ הגלריה ובין עץ הגלריה לפרקט אבל לא רק, היא גם תורמת בהורדת קול הולם בין רצפת הגלריה לקומה התחתונה של הגלריה. היריעה מתאימה לכל סוגי הגלריות ומתיישבת מעל עץ הגלריה ועליה מונח הפרקט. שימו לב, יישום נכון של היריעות יבטיח כי התוצאה הסופית תהיה כזו שתספק רמת בידוד גבוהה במיוחד לכן בכל הנוגע לביצוע עבודות בידוד ואיטום ישנה חשיבות עצומה לשכור את שירותיו של גורם מקצועי. מעבר לכך, אותו איש מקצוע צריך להיות אמין ובעל הסמכה רלוונטית על מנת שהתוצאה תספק בידוד הרמטי ככל הניתן וכזה שעונה על הציפיות שלכם.

שאלות נפוצות

לבידוד רצפת גלריה שמים יריעת למניעת רעשים וספיגת ויברציה.
לרוב יריעת מונחת על עץ גלריה.
האם היריעה מתאימה לכל סוגי הגלריות?
מטרת היריעה להפחית קול נישא וקל הולם.

מה חשוב לדעת לגבי יריעות הבידוד?

כאמור, מטרת השימוש ביריעת SB Gallery היא להפחתת קול נישא וקול הולם ובשל כך היא מורכבת בעצם משתי יריעות: חוסמת וספוגית, שתיהן מבוססות על גומי שהינו חומר יעיל להורדת רעשי הוויברציה. כאשר מבצעים בידוד אקוסטי לרצפת גלריה חשוב מאוד לוודא כי הדבר מתבצע אך ורק בעזרת יריעות בלימה וספיגה אשר עומדות בתקנים השונים ומיוצרות על ידי מפעל מוכר. השוק רווי במוצרים ורק כך תוכלו לוודא כי תוצאת האיטום תהיה מיטבית.

גם בהשקעה של סכום שפוי

אנחנו נגלה לכם עוד סוד- בידוד איכותי יכול להתבצע גם בהשקעה של סכום שפוי אבל כן חשוב להבין כי חומר איטום ובידוד איכותי הוא כה אפקטיבי שאינו מצריך שימוש בהמון ממנו והוא גם יבטיח לכם תוצאה ארוכת טווח. חברת אקוסטיק פלוס הינה בעלת ניסיון של יותר מ-10 שנים בתחום ויודעת להציע שירותי ייעוץ, מכירה ויישום של פתרונות בידוד מהטובים בשוק.