יריעות חוסמי רעשים

יריעות חוסמות רעשים

לאחר שנכנסו לבית החלומות שלנו, רובנו מוצאים את עצמנו דואגים כאשר אנו נתקלים בבעיית רעש כזאת או אחרת. דבר זה יכול לפגוע באיכות החיים שלנו ולגרום לכך שדיירי הבית יתקשו לנוח בשקט בחדרים שלהם. המחשבה שעלולה להתעורר בנו היא, למה לא עשינו משהו בשלב הבנייה? מה ניתן לעשות עכשיו כשהבית כבר בנוי וגמור? התשובה היא, ניתן להתקין יריעות חוסמות רעשים. מוצר זה שייך לחברת אקוסטיק פלוס, חברה ותיקה שמתמחה בשיוור פתרונות להתמודדות עם רעשים. זהו מוצר נגיש אותו ניתן להתקין גם לאחר סיום תהליך הבנייה, אנו משווקים יריעות אירופאיות מספרד ואיטליה דקות ויעילות בעלות משקל גבוה.

יריעות חוסמות רעשים מחומרים אמינים

טוב לדעת שכיום קיימים סוגים שונים של יריעות חוסמות רעשים כאשר הן עשויות מחומרים אמינים, לפיכך, מומלץ להתייעץ בבעל מגיע מקצוע המגיע מתחום חסימת הרעשים בכדי שיוכל להתקין לכם את היריעה שתתאים ביותר לצרכים שלכם. היריעות עשויות מתערובת של חומרים אשר חיבור של כולם ביחד, גורם להיווצרות תוצר המסוגל לחסום רעשים. אל תתפשרו , פנו עוד היום למומחים של חברות אקוסטיק פלוס והם יעזרו לכם לרכוש יריעות חוסמות רעשים שיפתרו את בעיות הרעשים המתקיימות בבית שלכם.

יריעות חוסמות רעשים בטוחות לכולם

כיום, שוק חסימת הרעש הפך לרווי, כך חברות רבות מבקשות למכור יריעות במחירים אטרקטיביים, לכן יש צורך לבדוק את האיכות של היריעות כאשר איכות רעועה יכולה לסכן את חייכם. בעת תהליך רכישת היריעה, בדקו אם למוצר ישנו תו תקן המעיד כי הוא אינו דליק ואינו מפיץ רעל. אנו ממליצים, לא לקנות יריעה אשר אינה מקיימת את שני תנאים אלו. אקוסטיק פלוס היא חברה אמינה שמוסרת ללקוחות שלה את המוצרים הבטוחים ביותר.

התקנת יריעות חוסמות רעשים

יריעות חוסמות רעש, מגיעות בעצם כאשר הן נמצאות בתוך גליל ארוך ורחב. בצד אחד נמצאת היריעה ובצד השני נמצא הדבק שמחבר אותה אל המשטחים השונים. ניתן להתקין את היריעה בצורה עצמאית על ידי רכישת היריעה מחנויות כלי הבית השונות. האפשרות השנייה היא לבקש ממתקין מקצועי אשר יגיע לביתכם ויניח את הרצועות בצורה הטובה ביותר. אם אין בידיכם את היכולות והידע הנדרשים להתקנת יריעה, יש להשתמש במומחה שיוכל לעזור לכם בכך. בנוסף, יש לבצע מדידות מדויקות של המשטחים עליהם תרצו להתקין את היריעות. אנשי המקצוע של אקוסטיק פלוס יגיעו ישירות אל הבית שלכם ויתקינו את היריעות במהירות וביעילות.

יריעות חסמי רעשים בעלי יכולת גבוהה

כאמור, יריעות שונות מגיעות עם יכולות חסימת רעש שונות. בעת רכישת היריעה, ודאו את מידת הרעש שהיריעה מסוגלת לחסום. דבר זה נמדד על ידי יחידות מידה של תדירויות ודציבלים. ככול שתקנו יריעה בעלת יכולות חסימת רעש גבוהות יותר כך אתם מבטיחים לעצמכם איכות חיים טובה יותר. בכדי לחסוך ברכישת יריעות פעם נוספת, יש לרכוש יריעה בעלת יכולת חסימת רעש גבוהה, גם אם בעיית הרעש שלכם איננה משמעותית. חברת אקוסטיק  פלוס מבינה שאין לדעת מה יביא העתיד ולכן אנו מעדיפים לתת לכם את האפשרות להכין את עצמכם לכול מצב שיכול להיווצר.

השאר פרטים ונחזור אליך בהקדם