ספיגת רעש לבריכות

ספיגת רעש לבריכות ומרכזי ספורט

בריכות שחיה וחדרי כושר הנמצאים במרכזי ספורט יכולים להיות מקומות רועשים, בנוסף בנייה לא נכונה של מקומות אלו יכולה לגרום לחדירת רעשים כאלו ואחרים מבעד לקירות. בעת יצירת המבנים אנו ממליצים על התקנת סופגי רעש איכותיים, כאשר הדבר יכול לעשות את ההבדל ולהעניק למשתמשים בבריכות השחייה ומרכזי הספורט, חווית שימוש מהנה יותר. חברת אקוסטיק פלוס משווקת פתרונות פרקטיים לספיגת רעש לבריכות ומרכזי ספורט, פתרונות יעלים שעושים את ההבדל.

ספיגת רעש למרכזי ספורט וחדרי כושר

חשבו על הרעש המתקיים בחדרי הכושר, מוזיקה בעלת עוצמה מין הרמקולים, מכשירי חשמל רבים שפועלים במלוא המרץ, משקולות שנחבטות שוב ושוב ברצפת חדר הכושר. כדי שהמתעמלים יוכלו להמשיך לבלות בחדרי הכושר לאורך זמן מבלי לדאוג שרעשים כאלו ואחרים יצאו מהחדר ויפריעו לעוברים ושבים, אנו ממליצים על התקנת בידוד אקוסטי יעיל ואפקטיבי. חברת  פלוס מסוגלת לספק מוצרי ספיגת רעש מהאיכות הגבוהה ביותר שמסוגלים להתמודד עם מגוון הרעשים המיוצרים בחדרי הכושר.

ספיגת רעש לבריכות שחייה

ניתן להתקין יריעות סופגי רעש על קירות בריכת השחייה. יריעות אלה מגנים על המשתמשים בבריכת השחייה מפני רעשים כאלו ואחרים העלולים לחדור אל קירות בריכת השחייה. בנוסף, רעשים טורדניים יכולים להגיע אל בריכת השחייה כתוצאה משימוש במכונות כאלו ואחרות לניקיון ותחזוקת בריכת השחייה. התקנה נכונה של יריעות סופגי רעש יכולה לעזור במניעת מגוון גדול של רעשים בעיתיים. חברת אקוסטיק פלוס היא חברה בעלת ניסיון שמתעסקת עם תחום פיתרונות סופגי רעש לבריכות שחייה. הוותק של החברה עוזר לה בהכרת מקרי הרעש השונים המתקיימים בבריכות שחייה ולפיכך המוצרים שלה הם אמינים עם הצלחות בשטח.

יריעות בידוד אקוסטי עמידות

כאשר אנחנו מתקינים יריעות בידוד אקוסטי בכדי לספוג את הרעשים שנוצרים במרכזי ספורט ובריכות שחיה, אנחנו צריכים לקחת בחשבון את מוטיב העמידות. יריעות עמידות מסוגלות לעמוד בפני תנאים שונים. כך למשל, יריעות עמידות המותקנות בבריכה צריכות להיות מסוגלות להתמודד עם הרטיבות ועם חומרי הניקוי שנמצאים בתוך מי הבריכה. בנוסף, ישנו צורך להתקין יריעות בידוד חזקות בחדרי הכושר כאשר ניתן להניח אותן הן על רצפת החדר והן על הקירות. יריעה חזקה אינה תיקרע בעת הנחת משקולות כבדות עליה כאשר היא תחזיק לאורך זמן. בנוסף, מאחר שבני אדם רבים ידרכו על היריעה ויניחו עליה מכשירי חשמל בעלי משקל רב, יש לרכוש יריעה אמינה שתעמוד בפני דברים אלה. חברת אקוסטיק מייצרת יריעות בידוד שממלאות את הצרכים השונים שמתעוררים אצל הבריכות ומרכזי הספורט. יריעות בידוד האקוסטי של חברת אקוסטיק הינן מהאיכות הגבוהה ביותר, כאשר הן עמידות בפני תנאים כאלו ואחרים. בחירה באקוסטיק פלוס היא בחירה במקצוענות ויעילות כאשר אנשי המקצוע שלנו מוכנים לעזור לכם לפתור את בעיות הרעש שלכם בכול רגע.

השאר פרטים ונחזור אליך בהקדם