אקוסטיקה במסעדות חדרי אוכל ובתי קפה

אקוסטיקה במסעדות חדרי אוכל ובתי קפה

כולנו מכירים את התחושה בשובנו הביתה, לאחר ארוחה במסעדה חביבה, כאילו קיבלנו חבטה חזקה בראש בגלל רעשי התהודה החזקים של המוזיקה המתנגנת.

הצורך בבליעת הקול במסעדות וחדרי אוכל הוא נושא בעל חשיבות עליונה שלא ניתן להתעלם ממנו. רעשי הסכו"ם, גרירת הכיסאות, נקישת הכוסות ועוד מביאים לתוצאה של סביבה בלתי נעימה ומעוררת מיגרנה.

בנוסף לרעשי הרקע של המסעדה, עלייך להרים את קולך כדי לתקשר עם עמיתייך. כתוצאה מכך, על היושבים לשולחן להרים את קולם אף הם כדי לתקשר אחד עם השני.
תופעה זו נובעת מרמות רעש בלתי נסבלות שנוצרות בחדרי אוכל ובמסעדות עם אקוסטיקה דלה.

מסעדות וחדרי אוכל ידועים לשמצה כחללים רועשים שכן הרצפה, הקירות והתקרות כולם משטחים חזקים התורמים להחזרת הקול. הם מתפקדים כ"מראות" לקול הנשמע בחלל ויוצרים אפקט של ריקושט לכל צליל שנפלט במסעדה.

למרות זאת, עם מעט תכנון זהיר וראיית הנולד, ניתן להפוך את האקוסטיקה במסעדה על ידי התקנת פאנלים אקוסטיים שיקלטו את הרעשים הנשמעים. ניתן להתקין את הפאנלים של אקוסטיק פלוס על הקיר או על התקרה.

שימוש בפנלים לקיר מסוג דקור של Acoustic+

שימוש בפנלים דקורטיביים למטרת ספיגת הד ורעשים היא הדרך הנכונה לשילוב ספיגת הקול במסעדה יחד עם עיצוב חכם, שכן מסעדות רבות כיום כבר משתמשות בכיסויי קיר לקישוט המסעדה.
הפאנלים האקוסטיים מסוג דקור של אקוסטיק פלוס מגיעים בצבעים רבים ומשמים גם כפתרון דקורטיבי  וגם כלוחות ספיגת רעש יעילים.

 

שימוש בפנלים לתקרה מסוג דקור של Acoustic+

תקרות הן לעיתים המשטחים הגדולים ביותר עליהם ניתן להלביש פנלים אקוסטיים. הפנלים לתקרה מסוג דקור מהווים את הפתרון הקל והפשוט ביותר לספיגת קול, שכן הם ניתנים להדבקה ישירה על התקרה הקיימת או שכפאנלים מרובעים בתשתית של תקרה אקוסטית. הם מגיעים אל הלקוח בצבע על פי התאמה ואין צורך להוסיף עליהם אף קישוט נוסף, וניתן לנקות את המשטח ביעילות ובקלות בהינף יד.

שימוש בפנלים אקוסטיים תלויים של Acoustic+

הפנלים התלויים מוסיפים את אפקט ה"וואו" למסעדה או לחדר האוכל בנוסף לעמעומם היעיל לרעש המהדהד בחלל.

הפנלים התלויים שלנו מגיעים במגוון צורות וצורות ובכך נותנים מגוון אפשרויות וחופש עיצוב למשתמש על פי טעמו האישי. כמו כן ניתן לתלות את הפנלים בכמה גבהים בחדר ובכך ליצור אפקט "תלת מידי".

שימוש בפנלים אקוסטיים ייחודים לקיר מסוג דקור של Acoustic+

הגרסה של Acoustic+ לפנלים ייחודים לקיר מאפשרת שילוב מתקתק של צבעים רכים יחד עם ספיגה יעילה של רעשי חזקים. ניתן לייצר פנלים בגדלים שונים בהתאמה אישית על מנת לשלבם על גבי משטחים מכל סוג שהוא. פנלים אלו מודבקים על משטחי קירות קיימים, מקהים את הרעשים הנשמעים בחדר ויוצרים סביבה שלווה ונעימה יותר. כך המקום הופךלמקום טוב יותר לאורחים ומאפשרת להם להתרכז באכילה ובשיחה עם חבריהם ומשפחותיהם ללא מפריע.

השאר פרטים ונחזור אליך בהקדם