בידוד אקוסטי לגלריות

בידוד אקוסטי לגלריות

חלל הגלריה, אותו חלל שנבנה בחדר בעל תקרה גבוה מתוך רצון של ניצול חכם ויעיל של שטח, הוא חלל שלרוב משמש עסקים ודירות. לרוב חלל זה נבנה מרצפת עץ או בטון דקה. דבר זה גורם לכך שכאשר אנשים אחרים הולכים על רצפת הגלריה, ניתן לשמוע את הרעש בצורה ישירה, כזאת שיכולה להעיק על שאר האנשים שנמצאים על יד ומתחת לחלל. חברת אקוסטיק פלוס, מציגה פיתרון איכותי למניעת רעש שנגרם מרצפת הגלריה. יריעה חוסמת רעשים במשקל חמש קילו המגובה בספוג מוקצף על בסיס גומי ברוחב 9 מ"מ ספוג להורדת ויברציות.

בידוד אקוסטי יעיל מפני רעשים

אין מה לומר, למרות היותה של הגלריה, פיתרון יעיל להפיכה של חלל ריק לכזה שמשמש לאחסון או כעוד חדר, רצפת חדר זה הינה נקודת חולשה בחדר הגלריה. יש לכפות על הדקות של שכבה זאת בכדי למנוע כניסת רעשים לשאר חלל החדר בו נמצאת הגלריה. יריעת בידוד אקוסטי היא פיתרון יעיל ופרקטי שכן היא אינה מצריכה עבודה רבה לאחר בניית החלל. אנשי המקצוע של חברת אקוסטיק פלוס יניחו את היריעה בצורה מקצועית ושקטה.

בידוד אקוסטי סופג ויברציות

יכולת נוספת של יריעה חוסמת רעש, היא ספיגת ויברציות. ויברציה, אותה תנודה חזקה בקירות הבית שנוצרת לאחר שגלי קול בעלי עוצמה נוגעים בקירות, מסוגלת להוות מטרד רציני. לכן, טוב לדעת שהתקנת בידוד אקוסטי מבטיחה הגנה מפני ויברציות הפוגעות באיכות החיים של האנשים הנמצאים בתוך הגלריה. אקוסטיק פלוס מייצרת יריעות חוסמות רעשים וסופגות ויברציות מהאיכות הטובה ביותר.

יריעות חוסמות רעשים לתקרת הגלריה

ניתן להתקין יריעות חוסמי רעשים על רצפת הגלריה. על קירות המבנה. כך, ניתן להגן על החדר בו נמצאת הגלריה מפני רעשים המגיעים מין התקרה בצורה יעילה יותר. בנוסף, יריעות חוסמות רעשים עוזרות בבלימת הרעשים המתקיימים בתוך מבנה הגלריה. דבר זה אומר כי האנשים שנכנסים לתוך הגלריה יוכלו להמשיך לפעול בצורה רגילה מבלי לפחוד שדבר זה יפריע לשאר האנשים שנמצאים מתחתיהם. רעשים רבים יכולים להיווצר בתוך הגלריה לכן היריעה צריכה להיות מסוגלת לספוג אותם בצורה יעילה. רכשו יריעה בעלת יכולת ספיגת רעש גבוהה. ניתן להתקין את היריעות חוסמות הרעש על מגוון של משטחים, תקרת גבס, תקרת בטון, תקרת עץ, אין זה משנה מאיזה חומר עשויה תקרת הגלריה, ניתן להתקין עליה את היריעות בצורה יעילה ובטוחה. חברת אקוסטיק פלוס מתקינה יריעות חוסמות רעשים בצורה מהירה ופשוטה , כאשר המומחים שלנו הם אנשי מקצוע בעלי ניסיון שמתעסקים מידי יום עם מבנים רבים מסוגים שונים, כך שעבודת ההתקנה של יריעות חוסמי רעש על מבנה הגלריה, אינה זרה להם. בחירה באקוסטיק פלוס היא בחירה במקצוענות ואיכות גבוהה ביותר.

השאר פרטים ונחזור אליך בהקדם