בידוד אקוסטי לתקרה

בידוד אקוסטי לתקרה

רבים מאתנו נוטים לחשוב שהתמודדות עם בעיות שונות של מתחילה ונגמרת עם בנייה נכונה של קירות הבית, אבל מה עם התקרה? כמה בנייה נכונה שלה יכולה לעזור להעלים רעשים?. דעו לכם שבניית תקרה היא דבר חשוב ביותר שכן היא, כמו קירות הבית, היא דבר רגיש שיכול להכריע בדרך בה יכנסו רעשים אל ביתכם. כיום, קיימים פתרונות רבים להנחת בידוד אקוסטי על תקרות העשויות מחומרים שונים. חברת אקוסטיק פלוס גאה להציג את הבידוד האקוסטי לתקרה היעיל ביותר –
שכבת הנמכה של גבס עם חומר ספיגת גלי קול וחסם רעש הנבנית על התקרה עם חלל אוויר בין שתי השכבות.

כיצד פועל בידוד אקוסטי לתקרה?

כאשר אנו מבקשים להתקין בידוד אקוסטי על תקרת ביתנו, הדבר נעשה בצורה הבאה. ראשית כול, ישנה יריעת בידוד דקה בעלת משקל המונחת על התקרה. לאחר מכן, ישנו ספוג לחסימת גלי קול ומסביבו שכבה של גבס. את שכבת הגבס והספוג מניחים במרחק של כמה סנטימטרים בכדי ליצור חלל אוויר בין השכבות. כך, גם עם הרעש של השכנים מלמעלה ממשיך, הדבר נבלם פעמיים, הן ביריעה והן בשכבת הספוג. אנשי המקצוע של חברת אקוסטיק פלוס ישמחו להגיע לביתכם ולהתקין את שכבת הבידוד האקוסטי לתקרה, במהירות.

בידוד אקוסטי מפני רעשים חיצוניים

כמה, פעמים שמעתם את השכנים שלכם דרך תקרת הבית? מגוון הרעשים הוא גדול, כיסאות שנגררים על הרצפה, כלים שנשברים, רעש של אנשים הולכים, לפעמים נראה שרעשים אלו הם דבר ברור מאליו שפשוט נצרך לחיות איתו. הנחת בידוד אקוסטי על התקרה מגנה על דיירי הבית מפני רעשים חיצוניים שיכולים להטריד ולהעיק על איכות המגורים שלנו. בנייה נכונה וחכמה של התקרה והתקנת סופגי רעש שונים, מסוגלת לגרום לנו להפסיק לשמוע את השכנים שגרים מעלינו. חברת אקוסטיק פלוס ממליצה על התקנת בידוד אקוסטי בעל יכולת ספיגת רעש גבוהה. אין לדעת איזו בעיית רעש תצוץ ולכן מומלץ להתכונן לכול תרחיש.

עוד טיפים לבידוד אקוסטי

פתרונות בידוד אקוסטי איכותיים הם כאלו שנאשרים לאורך זמן. האיכות של מוצרי בידוד אקוסטי נמדדת ביכולת העמידות שלהם, במיוחד כאשר הם מונחים על תקרות. מאחר שתרצו להישאר לאורך זמן עם מוצרי הבידוד האקוסטי, מוטב לרכוש כאלו בעלי יכולות עמידות בפני חום וקור ובפני רטיבות כזאת או אחרת שיכולה להיגרם בתקרת הבית. שכבת הבידוד האקוסטי לתקרה של אקוסטיק פלוס היא מוצר אמין שנמצא אצל הבית של לקוחות רבים ומקבלים איכות חיים טובה ושקטה יותר. אם גם אתם רוצים ליהנות מאיכות חיים זאת, פנו עוד היום לשיירות הלקוחות של אקוסטיק פלוס וקבלו שירות נעים ואוזן קשבת. אנו נדע להיות שם בשבילכם לכול אורך הליך התקנת שכבת הבידוד ונהיה כאן בשבילכם לכול צורך.

השאר פרטים ונחזור אליך בהקדם