בידוד רעשים לדירה

בידוד רעשים יעיל לדירה

אם נהיה כנים עם עצמנו, אנחנו מסוגלים לייצר כמויות גדולות של רעש מסוגים שונים. שמיעת מוזיקה חזקה, דיבור בטון גבוהה, שמיעת טלוויזיה בקולי קולות, אנחנו מתרגלים לכך שאנשים מעירים על הרעש שאנו מייצרים וכאשר זה קורה , אנחנו בסך הכול מנסים להיות בשקט. אך מה אם הייתם יכולים להמשיך להתנהג כפי שמתחשק לכם מבלי שהדבר יפריע לשאר דיירי הבית? הכירו את פתרונות בידוד הרעשים לדירה שלכם. מגוון מוצרים יעילים המותקנים על קירות הבית ויכולים להקל על איכות החיים שלכם בעזרת הפחתת רעשים המיוצרים על ידי בני משפחתכם. חברת אקוסטיק פלוס מכירה את בעיות הרעשים השונות הקיימות כיום ולכן היא מתאימה את המוצרים שלה בצורה ייחודית בכדי שיוכלו לפתור את בעיות אלו.

בידוד רעשים לכול דירה

אין זה משנה מאיזה חומר עשויים קירות הבית שלכם. למעשה גם אם אתם נכנסים לדירה בעלת קירות עבים יותר, אין זה אומר שהדבר יכול למנוע בעיות רעשים בצורה מושלמת. פתרונות של בידוד רעשים הם המוצר הנכון שיכול לעזור לכם. כך למשל ניתן להתקין שכבת עיבוי דקה על קירות הבית שלכם. פתרון בידוד הרעשים של חברת אקוסטיק פלוס  בנוי בצורה הבאה. ראשית כול, מניחים יריעה בעובי של 2 מ"מ, לאחר מכן מניחים ניצבים ברוחב קטן מהרגיל של 2-4 ס"מ, כאשר הרוחב הנהוג בשוק הוא 5 ס"מ ולבסוף מניחים פאנלים אקוסטיים דקורטיביים בעיצוב ססגוני ומרענן. אתם מוזמנים להתקשר עוד היום לשירות הלקוחות של אקוסטיק פלוס ויחד איתם תוכלו למצוא את פתרונות הרעש שיענו על הצרכים שלכם.

בידוד רעשים איכותי

בידוד רעשים הוא פתרון טוב הקיים על קירות הבית. איתו תוכלו למנוע בעיות רעש בצורה שלמה ואיכותית. כאשר אתם מבקשים להתקין פתרונות מונעי רעש, על קירות הבית, תוכלו לשמור על הדירה מפני רעשים המיוצרים על ידי שכנים, או מפני רעשים הנגרמים מתנאי מזג האוויר כגון רוח וגשם, בעזרת התקנת מוצרים מבודדי רעשים. חברת אקוסטיק פלוס מייצרת חוסמי רעשים ברמה הגבוהה ביותר, המוצרים שלנו הם כאלו שהקלו על חיי הלקוחות שלנו וגרמו לשינוי גדול לטובה.

בידוד רעשים לדיירי הבית

בידוד הרעשים שומר עלינו, לא רק מפני רעשים שמגיעים מבחוץ אלא מפני רעשים המתקיימים בתוך הבית. כך למשל, דיירי הבית, גם מבלי שהם שמים לב לכך, גורמים לבעיות רעש כאלו ואחרות שיכולות להפריע לאיכות החיים שלנו. מגורים עם משפחה, שותפים וחברים יכולים להפוך לקשים יותר לצד קיום של בעיות רעש. לכן, התקנה נכונה של מוצרים מבודדי רעש, יכול לעזור לנו לחיות בצורה ידידותית יותר לצד האנשים שגרים איתנו. אנשי המקצוע של אקוסטיק פלוס יגיעו במהירות אל בית הלקוח, ויתקינו את המוצרים חוסמי הרעש בצורה שקטה ופשוטה.

השאר פרטים ונחזור אליך בהקדם