פתרונות בידוד רעש מהמעלית

רעש הוא אחת הבעיות הנפוצות של העידן המודרני. הקצב המהיר שבו  מתנהלים חיינו, המכונות והמכשירים הרבים המלווים כל פעולה שלנו- כל אלה יוצרים רעש והופכים את השקט למצרך נדיר. בנוסף, גם המבנים בהם אנו נמצאים לא ממש עוזרים לנו למצוא מקום שקט להיות בו. גם חדר שקט כביכול קולט רעשים מבחוץ, בין אם מחדר המכונות של המעלית ובין אם מהרחוב. הדבר חמור עוד יותר כשמדובר בסביבה רועשת במיוחד כמו מפעל בו פועלות מכונות מסיביות ורועשות. איך יוצרים בידוד אקוסטי למניעת רעש סביבתי?

בידוד רעש בחדר מכונות של המעלית

לאחרונה ישנם ניצנים ראשונים של בתים שכבר עם בניתם מותקנים חומרים לבידוד אקוסטי בתוך הקירות. כאשר נכנסים לתוך בית כזה מרגישים מיד את ההבדל. עם זאת, זהו רק אחוז קטן מהבתים החדשים וכמובן שבבתים שנים אין אף חומר שיוצר בידוד אקוסטי למניעת רעש סביבתי. הרעש הסביבתי הזה יכול להגיע מחדר מעליות או לוח חשמל ישן שמרעיש. איך, אם ככה, יוצרים את הבידוד? האם נדרש פירוק של חלקים מהקיר? למזלנו חשבו על פתרונות חכמים לקבלת אפקט הבידוד. אחד הפתרונות המתקדמים הוא יישום יריעות על בסיס גומי שמטרתם בלימה וספיגת רעשים. יריעות אלה איכותיות ביכולתם להוריד את רמת הרעש, בנוסף הם בעלי תקן אש מתקדם. איך יודעים לבחור את החומר המתאים? לשם כך מומלץ להתייעץ איתנו 072-3318555 להתאמת הפתרון הנכון שיתאים בדיוק לבעיה ולצורך.

5

מהם חומרים מבודדי רעש?

חומרים מבודדים רעש הם משפחה של חומרים בעלי יכולת ספיגה טובה מאוד לרעשים. החומרים הטובים ביותר עשויים גומי בעוביים ודחיסויות שונות. חומרים אלה נבדלים זה מזה בתכונות כמו העובי שלהם, בחומרים אלה השוני מתבטא בצפיפות ויכולות הספיגה, וגם צורת שטח הפנים שלהם שיכול להיות גלית, חלקה, בעלת צורת פירמידות קטנות ועוד. צורת שטח הפנים משפיעה גם היא על יכולת הספיגה ועל סוג הרעשים הנספג בצורה הטובה ביותר. ישנם חומרים במשפחת חומרי הבידוד שהם חסיני אש, ישנם כאלה המספקים גם בידוד תרמי. לכן מומלץ להתייעץ וכך לקבל את החומר הטוב ביותר לצרכים שלכם.

ליצור פתרון אקוסטי נכון

מלבד הדבקת היריעות על הקיר, ניתן גם לבנות קיר גבס ובינו לבין הקיר המקורי להתקין את חומר הבידוד. כך קיר עבה יותר וגם הגבס עצמו יספוג חלק מהרעש בתור חומר בידוד בפני עצמו. הגבס הוא אחד החומרים מהם מורכבת תקרה אקוסטית המבודדת רעשים המגיעים מלמעלה. התקרה האקוסטית יכולה להיות מורכבת גם מחומרי בידוד אחרים כמו  צמר זכוכית או פוליאסטר במגוון מרקמים, צורות וצבעים. פנלים אקוסטית יכולה לתרום לא רק לבידוד החדר אלא גם לעיצובו. פנו אלינו לאקוסטיק פלוס ונשמח לסייע לכם בכל הקשור לבידוד, מן הייעוץ לגבי החומר המתאים, דרך אספקתו ועד התקנתו.

השאר פרטים ונחזור אליך בהקדם