חומרי בידוד מומלצים לענף הבנייה והנדל"ן

חומרי בידוד מומלצים לענף הבנייה והנדל"ן

בכנף הבנייה והנדל"ן יש דרישה גבוהה לחומרי בידוד באיכות גבוהה, ובהתאמה לתקנים המחייבים. יש מגוון פתרונות וחומרים לבידוד תרמי באיכות גבוהה, חומרי הבידוד משפרים את הרגשת הנוחות לדיירים המשתמשים במבנה, הם גם חוסכים עלויות רבות הנדרשות לצורך חימום או קירור הבית, המשרד או המבנה. בנוסף, יש חומרים ייעודיים לבידוד אקוסטי, מטרתם לשפר את האקוסטיקה במבנה, למנוע רעשי סביבה, להפחית רעש של מכונות ייצור, מעליות וכלי עבודה, ולספק פתרון מקצועי ואיכותי לבעיות רעש נוספות.

כאשר מחפשים חומרי בידוד חשוב לאפיין את הצרכים הייחודיים, יש מגוון חומרים לכן הבחירה אינה פשוטה ואין לוותר על ייעוץ מקצועי. כדאי לדעת כי בשנים האחרונות החלו לצוץ בענף הבנייה חומרי בידוד חדשים ואיכותיים יותר, למשל חומרים לבידוד אקוסטי העומדים בתקני האש המחמירים והקפדניים ביותר, וחומרים מורכבים לבידוד אקוסטי המהווים גם פתרון לבידוד התרמי הנדרש במבנה. כך ניתן לחסוך בעלויות הבנייה והשיפוצים, ולשפר את איכות חייהם של הדיירים והמשתמשים במבנה.

חומרי בידוד אקוסטיים באיכות גבוהה

בשנים האחרונות ניתן למצוא חומרי בידוד אקוסטיים חדשים ומתקדמים יותר המיוצרים בטכנולוגיות חדשניות. אלו חומרי בידוד העומדים בכל התקנים המחמירים ביותר בארץ ובעולם, יש חומרים ייעודיים להפחתת רעשי סביבה ולשיפור איכות החיים, יש חומרי בידוד חסיני אש המכילים חומרים מעכבי בעירה, ויש חומרים המיוצרים בטכנולוגיה מתקדמת וכוללים תרכובת גומי ייחודית.

כיום, המגמה בקרב הקבלנים וחברות השיפוצים היא לבחור חומרי בידוד מתקדמים המציעים כמה פתרונות במוצר אחד, למשל בידוד אקוסטי ותרמי, או בידוד אקוסטי, תרמי ומעכב בעירה. כך ניתן לחסוך בעלויות הבנייה או השיפוצים, להציע ללקוחות פתרונות מתקדמים ויעילים יותר, ולספק מענה מקצועי לדרישות מיוחדות, למשל הקמת אולפן הקלטות.

חומרים מומלצים ומתקדמים לבידוד תרמי יעיל ואפקטיבי

חומרי בידוד תרמי תורמים באופן משמעותי בעלויות הצריכה האנרגטית, החומרים שומרים על טמפרטורה רצויה בתוך המבנה, הם מונעים מהחום בחוץ לחדור למבנה ולחמם אותו, מונעים התעבות מים ונזקי רטיבות לקירות החיצוניים והפנימיים, מונעים בעיות כמו עובש ופטריות בגלל רטיבות, ולרוב יש להם גם תכונות אקוסטיות להפחתת רעשי סביבה.

בין חומרי הבידוד התרמי המומלצים ניתן למצוא יריעות אלומיניום רפלקטיביות לבידוד תרמי יעיל במיוחד. קל להתקין את היריעות הרפלקטיביות כשכבה נוספת בקירות המבנה ובגג הרעפים או גג בטון. היריעות אינן מייקרות משמעותית את עלויות הבנייה, לכן זהו פתרון מצוין המאפשר חיסכון בהוצאות צריכת האנרגיה ושיפור משמעותי באיכות החיים של המשתמשים במבנה. כדאי לדעת כי ליריעות הבידוד מאלומיניום יש תכונות אקוסטיות, הן גם מפחיתות את הקרינה הסולארית והאלקטרו מגנטית, ובנוסף הן בעלות עמידות אש גבוהה, ועמידות מצוינת בפני קורוזיה.

לסיכום, כאשר רוכשים פתרונות לבידוד תרמי ואקוסטי כדאי להתמקד בחומרים מתקדמים בעלי מספר תכונות. כך אפשר לחסוך בעלויות הבנייה וליהנות מפתרון איכותי ועמיד החוסך בעלויות חשמל ומשפר את איכות החיים.

השאר פרטים ונחזור אליך בהקדם