חוסמי רעשים לבניה קלה

בידוד אקוסטי לפאנל בנייה קלה

מבנים העשויים מחומרי פאנל בניה קלה, הפכו לנפוצים יותר בשנים האחרונות וכעת רבים מבקשים ליצור יחידת דיור נוספת למטרת מגורים, מבנה לעסק עצמאי הקיים ליד הבית שלכם או עוד חדר נחמד לדיירי הבית שלכם בו תוכלו ליהנות. ניתן להגן על יחידת דיור זאת מפני רעשים כאלו ואחרים המגיעים מבחוץ בעזרת התקנת יריעות חוסמות רעש בעלות יכולת בידוד אקוסטי. חברת אקוסטיק פלוס היא מומחית בשיווק ויישום פתרונות המונעים רעשים כאלו ואחרים שעלולים לחדור אל הבית שלכם.

בידוד אקוסטי עמיד

מבנה העשוי מפאנל בניה קלה הינו כזה שצריך להיות עמיד מצד אחד ומצד שני, הוא בנוי מחומרים איכותיים ואמינים. בניה קלה אמורה לעמוד אל מול קשיי מזג האוויר כאלו ואחרים, לפיכך, כך גם הבידוד האקוסטי צריך להיות איכותי ולהישאר לאורך זמן. חברת אקוסטיק פלוס מציעה ללקוחותיה סוגים שונים של חוסמי רעשים המתאימים לפאנל בנייה קלה. כך, מוצרי הבידוד האקוסטי שלנו עמידים בפני חום, קור, גשם ורוח. בנוסף לכך, חלק ממוצרי הבידוד, הינם מבודדים את המבנה מפני תנאי מזג האוויר שונים. כך דיירי הבית יוכלו להמשיך לשהות במבנה בנעימות מבלי לדאוג לכך שהחום או הקור יחדרו מבעד לקירות.

בידוד אקוסטי על ידי יריעות חוסמות רעשים

ניתן להתקין בידוד אקוסטי על כול מבנה בעל פאנל בניה קלה, כאשר הסוג הנפוץ ביותר של מוצר לחסימת רעשים על מבנה שכזה הוא היריעה. מדובר ביריעה איכותית ואמינה, אשר ניתן להתקין אותה בתוך המבנה ומחוצה לו על הקירות עצמם. היריעות מגיעות עם דבק יעיל שנשאר על המבנה לאורך זמן . חברת אקוסטיק פלוס משווקת יריעות חוסמות רעשים במשך זמן רב ולפיכך זהו מוצר עם הצלחות מוכחות בשטח. פנו עוד היום אל חברת אקוסטיק פלוס והמתקינים שלנו יגיעו אליכם במהירות בכדי להתקין יריעות חוסמות רעש על מבני הפאנל בניה קלה שלכם.

יריעות חוסמות רעשים בתוך הבית

ניתן להתקין את יריעות חוסמות הרעש, בתוך קירות הבית כאשר הדבר נועד לבלום רעשים שמיוצרים על ידי אנשים שנמצאים בתוך מבנה בעל קירות פאנל בניה קלה. יריעות אלה מסוגלות לגרום לכך שלא נשמע את שמתרחש במבנה הסמוך לביתנו, כאשר הן סופגות רעשים כאלו ואחרים. בנוסף היריעות עוזרות במניעת היווצרות הד בעת הדיבור ומקלות על התקשורת שלנו עם אנשים נוספים שנמצאים איתנו בתוך המבנה. חברת אקוסטיק פלוס משווקת יריעות חוסמות רעשים בעלות יכולות גבוהות למניעת הדים וניתוב רעשים.

פאנלים דקורטיביים חוסמי רעשים

ניתן לעצב את קירות המבנה מפאנל בנייה קלה בעזרת התקנת פאנלים דקורטיביים חוסמי רעשים בשלל צבעים. פיתרון זה אלה יכול לשפר את המבנה ולהפוך את קירותיו לאסתטיים יותר. כך, גם אם כבר סיימתם לבנות את המבנה, תוכלו לבצע מהפך במראה שלו על ידי התקנת הבידוד האקוסטי של חברת אקוסטיק פלוס.

השאר פרטים ונחזור אליך בהקדם