חוסמי רעשים לגנראטורים

חוסמי רעשים לגנראטורים

גנראטור, אותו מכשיר רועש ומאסיבי שנמצא במפעלים, יכול לגרום לחוויית העבודה במקום העבודה, לבעייתית, כאשר הרעש שיוצא ממנו, יכול להעיק על העובדים. כיום ניתן לחסום את הרעש שיוצא מין הגנראטור על ידי התקנת שכבת פאנל בניה קלה מגובה בחומר סופג רעשים שמקיפה את הגנראטור וגורמת להפחתת הרעש.

בידוד אקוסטי עמיד

מבנה הבידוד שנבנה סביב הגנראטור צריך להיות עמיד ואמין כאשר הוא אמור לספוג את הרעשים בצורה יעילה לאורך זמן. שימוש בבידוד מפאנל בניה קלה, עונה על צורך זה שכן , זהו חומר פשוט ועמיד, שמסוגל להתקיים לאורך זמן מבלי צורך להחליף אותו. חברת אקוסטיק פלוס משווקת שכבות בידוד איכותיות לגנראטורים, כאשר אנשי המקצוע שלנו יגיעו במהירות אל מקום העסק ויתקינו את השכבה בצורה מקצועית ושקטה.

בידוד אקוסטי לכול הגנראטורים

מכיוון שאנחנו מתעסקים עם מוצר שאמור לייצר חשמל לכמות גדולה של מכשירים, סביר להניח שלרוב הגנראטור יתפוס מקום רב. לכן, נשאלת השאלה, האם שכבת הבידוד האקוסטי יכולה להגן מפני כול גנראטור, ללא תלות בגודל שלו? התשובה הפשוטה היא כן. שכבת הבידוד נבנית מסביב לגנראטור, בצורה פשוטה, כאשר זוהי שכבה דקה אותה ניתן להתקין במהירות, מבלי שהדבר יפריע לפעילות הרצופה של הגנראטור. חברת אקוסטיק פלוס מעניקה שירות מהיר ואמין. מוצרי בידוד הרעש שלנו לגנראטורים, נמצאים בשימוש על ידי מקומות עסק שונים, מקומות אלה אכן נהנים מאיכות עבודה טובה יותר לאחר השימוש במוצרי הבידוד האקוסטי של אקוסטיק פלוס.

בידוד אקוסטי לכול סוגי הרעש

יעילות מוצרי הבידוד האקוסטי נמדדת לפי היכולת שלהם לחסום סוגי רעש שונים. דבר זה נמדד לפי יחידות מידה של דציבלים. ככול שיחידת המידה גבוהה יותר, כך המוצר הוא טוב יותר. סוגים שונים של גנראטורים מייצרים מגוון גדול של רעשים, כאשר אין יכולת לצפות איזה רעש יצא מין הגנראטור בכול יום ויום. לכן,, כאשר אתם רוכשים שכבת בידוד אקוסטי למקום העבודה שלכם, אנחנו מציעים לכם לרכוש שכבת בידוד יעילה המסוגלת לספוג רעשים חזקים. אין לדעת מה עומד להתרחש בעתיד ולכן יש להתכונן תכול תרחיש שיכול להתקיים. חברת אקוסטיק פלוס, נמצאת כאן בשבילכם בכדי להעמיד לרשותכם שירות יעיל להתקנת בידוד אקוסטי לגנראטורים.

בחירה באקוסטיק פלוס, בחירה במקצוענות

ברגע בו תבחרו במוצר של אקוסטיק פלוס, תחשפו את עצמכם לעולם שלם של בידוד אקוסטי, כזה שיכול להפוך את החללים השונים במקומות עבודה שלכם, לשקטים. חברת אקוסטיק פלוס עובדת עם חברות גדולות ומשווקת מגוון גדול של מוצרים, אותם ניתן להתקין בצורה מהירה, לפני בניית מקום העבודה וגם לאחר מכן. בין אם אתם סובלים מרעש בגלל הגנראטור או מכול סיבה אחרת, אתם מוזמנים לפנות אל אקוסטיק פלוס עוד היום ופשוט לבחור את המוצר המתאים שיענה על הצרכים שלכם.

השאר פרטים ונחזור אליך בהקדם